top of page
חיפוש

האם סרף סקייט מתאים למתחילים?

עודכן: 9 בפבר׳ 2022

ישנן כל כך הרבה אפשרויות שאפשר למצות מהסקייטבורד שלך. הוא יכול לשמש אותנו ככלי תחבורה כיפי וגמיש לתנועה בעיר, או לגלות בתוכנו כישרונות חדשים על רחבת הסקייטינג. בין אם עבורך גלישה בסקייטבורד היא הזדמנות לספורט אתגרי, או סתם תחביב כיפי, האפשרויות שלך מעולם לא היו מגוונות כל כך. בשנים האחרונות, הסרף סקייט כובש את הרחבות ומקצוענים וחובבים בכל העולם בוחרים להתנסות באפשרויות שהוא מעניק.


הסקייטבורד הייחודי הזה מעניק לך חוויית גלישת גלים גם בנסיעה על מדרכות וכבישים ומספק יותר גמישות, יותר יציבות ובעיקר – הרבה יותר ריגוש. אם תמיד רצית לדעת האם סרף סקייט מתאים למתחילים, ריכזנו עבורך כאן את כל מה שחשוב לדעת.


עם איזה רקע אנחנו ניגשים לסרף סקייט?

הסרף סקייט לא התחיל את דרכו כדגם סקייטבורד מתקדם. זהו פתרון שפיתחו גולשי גלים שרצו לתרגל גלישה ביבשה גם בימים שהים לא מתאים לאימונים, או כשלא היו בקרבה לחוף. הקרש הייחודי ומערכת הגלגלים הגמישה של הסרף סקייט, אפשרה להם לדמות את הגלישה במים. עם זאת, מה שהתחיל ככלי אימונים, הפך לשיגעון שלם שהשתלט על עולם הסקייטינג.


ככל שגולשי סקייטבורד חוו מקרוב את הריגוש שבחוויית הגלישה על היבשה, הסרף סקייט הפך לתחום בפני עצמו. כיום ישנם יותר משלושים מותגי סרף סקייט ברחבי העולם, כל אחד עם הסגנון שלו ומגוון גדלים וצורות של מערכות גלגלים לבחירה.


למה אנחנו מספרים לך את כל זה? בעיקר מכיוון שהייעוד המקורי של הסרף סקייט יכול לספר לך לא מעט על ההתאמה שלו לצרכים שלך. גולשים מתחילים על סקייטבורד מתקשים הרבה פעמים להתרגל לתנועה הייחודית על הסרף סקייט. הפתרון שהכי יתאים לך תלוי בסופו של דבר ברמת הניסיון והמיומנות שלך בגלישה. אם יצא לך להתנסות לפני כן על בורדים אחרים – כמו גלשן גלים, קייט סרפינג או סנובורד, כבר יש לך את שיווי המשקל וההיכרות עם החוויה הזו. מכאן, נשאר לך רק ללמוד את תנועות הגוף הספציפיות של הגלישה על סרף סקייט.


עם זאת, אם אף פעם לא עשית אף אחד מאלה, ההתחלה שלך תהיה מנקודת האפס. גם כאן, לא היינו מוותרים בהכרח על התנסות בסרף סקייט. הוא יכול להיות כלי אימון מעולה שיאפשר לך לרכוש מיומנויות גם לסקייטבורד וגם לגלישת גלים. ישנם לא מעט דגמים למתחילים שיאפשרו לך להתחיל בעדינות ושמיועדים במיוחד לתרגול ראשוני. חשוב שנלך על יציבות עם קרש רחב ועם ציר במערכת הגלגלים הקדמית בלבד. באלו קל בהרבה לשלוט ונוח יותר לשמור על שיווי משקל עליהם.


האם סרף סקייט מתאים למתחילים שלא מעוניינים בביצועים?

על אף שהסרף סקייט נועד בעיקר לשיפור ביצועים, יש לו לא מעט יתרונות גם אם אנחנו מתכוונים רק לנסוע עם הסקייטבורד שלנו בעיר ולהגיע ממקום למקום. למתחילים שרק רוצים לגלוש ברחוב, מומלץ ללכת על מערכת גלגלים רחבה ויציבה.


הסרף סקייט נותן גם בעיר לא מעט יתרונות. הזוויות הייחודיות והגמישות הגבוהה יאפשרו לך לתמרן בקלות בין אנשים, רכבים חונים ומכשולים אחרים. בסביבות העירוניות הצפופות, במעברים צרים ועל מדרכות שבקושי מאפשרות תנועה חלקה על גלגלים, הסרף סקייט יאפשר לך לשמור על תנועה מבלי לעצור בתסכול בכל פעם שמשהו מפריע לך בדרך.


בסופו של יום, אם נעשה בחירות נכונות מבלי לקפוץ מעל הפופיק, סרף סקייט מיועד לסקייטרים בכל הרמות ונוח מאוד לרכוב עליו. הגלגלים הנמוכים, הצירים הייחודיים וזווית הסיבוב יוצאת הדופן מציעים אחיזה מעולה, נסיעה חלקה ויעילה יותר והזדמנות לתרגל יציבות ואיזון יותר מאי פעם.


השער שלך אל עולם הגלישה האתגרית

ישנם כל כך הרבה ענפי גלישה – מסקי שלג ועד לקייט סרפינג, האפשרויות כל כך מגוונות שהראש מתחיל להסתובב. אם תמיד חלמת לכבוש את העולמות האלה ולגלות למה הגוף שלך באמת מסוגל, יש כמה כישורים שמשותפים לכל התחומים האלה.

קארבר ביצועים

בין אם נגלוש על שלג, מים או על הכבישים – אנחנו זקוקים לשיווי משקל, יציבה נכונות ומהירות תגובה.


הסרף סקייט, שמדמה את התנועה על פני המים, מאפשר לך לתרגל את כל הכישורים האלה ולהתכונן לקראת הדבר האמיתי. על הקרש הרחב של הסרף סקייט, אפשר לבחון במרחב בטוח ובמינימום סיכונים את היציבות שלך על הקרש ולהתאמן בעמידה על גלשן. הזוויות הייחודיות לגלישה שאפשר להגיע אליהן עם מערכת הגלגלים הייחודית, תאפשר לך לבנות יכולות בהדרגה ובקצב שלך.


כל מה שנדרש עבור ההצלחה שלך

אז האם סרף סקייט מתאים למתחילים? הכול מתחיל ונגמר ברקע הקודם ובמטרות שהצבת לעצמך. החשוב ביותר, הוא שנבצע בחירה חכמה ומותאמת ליכולות שלנו כבר במעמד הרכישה. לא תמיד קל לקבל בחירה טובה עם מגוון האפשרויות שזמינות היום בשוק.


זו הסיבה שהצוות של River Surfskatesתמיד זמין לכל שאלה ושמח לחלוק מהניסיון שלו בתחום כדי להבטיח שיעמוד לרשותך הפתרון הטוב ביותר. לקבלת סיוע בהתאמת סרף סקייט מושלם למתחילים, אנחנו מזמינים אותך לפנות אלינו ממש עכשיו.


115 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page